info-info menarik !

Advertisement

Breaking

Sunday, May 20, 2018

'Pergi potong bagi anjing makan' - Menjawab apabila ditegur orang ramai, Sharnaaz Ahmad 'sound padu' Faiz Roslan


Sejak semalam lagi, video parodi lagu Yang Syantik yang telah dimuatnaik oleh Instafamous, Faiz Roslan telah teruk dikecam orang ramai di laman-laman media sosial.

Tindakan Faiz bersama-sama dengan dua orang rakannya menari tarian berbaur lucah itu dianggap tidak menghormati bulan Ramadan yang baru sahaja memasuki hari kedua semalam.

Selain daripada ditegur oleh netizen yang prihatin, Da’i Wan Dazrin dan Yatt Hamzah turut menegur dan membantah tindakan Faiz Roslan yang dianggap kurang sopan itu.

Mungkin kerana ‘tak makan saman’ dan menjawab apabila ditegur orang ramai, kini tiba giliran Sharnaaz Ahmad tampil memberi amaran kepada Faiz.



Sharnaaz yang menang dikenali dengan kelantangannya bersuara mengenai isu-isu semasa telah menegur tindakan Faiz yang memuatnaik video yang kini telah pun mendapat lebih 600,000 tonton di Instagram itu.

Menerusi akaun Twitternya, pelakon Juvana itu berpesan sekiranya ibu bapa tidak boleh menegur Faiz, jangan sampai ‘ditegur’ Allah yang mungkin boleh menyebabkannya dimasukkan ke unit rawatan rapi hospital (ICU). Sharnaaz juga menyeru video tersebut dipadamkan.

Kalau mak bapak kau dah tak boleh tegur.

Ni zaman lain macam…

Pergi Thailand kerat, buang bagi anjing makan!

Kalau aku nampak lagi video macam ni, siaplah korang!

Dakwa kata jadi mangsa buli siber berikut video tersebut.



Faiz Roslan suruh netizen jangan kongsi atau tengok video tu, tapi dia tak delete pon. Biasa sekarang tengah panas, nanti bila sudah lama-lama, korang tengok balik kan? Kahkahkahkah!

Sumber : Twitter Sharnaaz Ahmad

No comments:

Post a Comment