IKLAN

Sumbat lolipop dalam ayahnya yang sedang sakit - Adik iqram dinzly tampi perjelas!


Viral di sosial media apabila foto Iqram Dinzly yang dikatakan pelik. Foto arwah ayahnya yang makan lolipop mendapat kecaman netizen. Rata-rata menganggap perbuatan Iqram Dinzly tidak normal. Ayahnya yang sedang tenat tapi disumbat lolipop?

Tidak tahan dikecam, adiknya Iqbal Dinzly beri penjelasan. Jangan cepat menghukum sebelum tahu sesuatu perkara. Periksa terlebih dahulu, rupanya memang ayahnya yang minta.

Sumbat lolipop dalam mulut




Sebenarnya ramai juga yang pelik dengan foto ini. Yelah kalau diikutkan ayahnya sedang nazak namun sedang makan lolipop. Ramai yang salah sangka menganggap Iqram tidak normal. Namun disebalik gambar ini, pihak keluarga Iqram sendiri telah memberi penjelasan sepenuhnya. Harap orang kat luar sana jangan cepat menghukum.

Mungkin bergurau


Sesetengah netizen menganggap mungkin Iqram sedang bergurau bersama ayahnya. Ada betul juga. Tengok penjelasan ini. Nampak okay sahaja tersenyum.

Ayahanda saya yang minta lolipop


Untuk meredakan kesedihan


Diharap orang kat luar sana jangan cepat buat andaian. Semoga kita terlepas dari menfitnah tak tentu pasal. Salam takziah keluarga Iqram.

Sumber: OHBULAN

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment