“Dekat ofis aku, aku suka dekat bini orang ni. Setiap kali dia ke tandas, aku pun pura-pura ke tandas dan…..” - maitengoklah!

IKLAN

“Dekat ofis aku, aku suka dekat bini orang ni. Setiap kali dia ke tandas, aku pun pura-pura ke tandas dan…..”


Sudah berkeluarga namun masih tidak tahu menjaga batas dan pergaulan dengan rakan-rakan berlainan jantina di sekeliling. Malangnya, itulah realiti yang sering kita dengar berlaku pada rakan-rakan atau keluarga kita. Kadang kala, pelbagai soalan bermain di minda kita kan?

Kenapa dia nak kenal dengan lebih rapat sedangkan sudah beristeri atau bersuami? Kenapa nak kena keluar makan berdua? Bila ditanya alasan pastinya sama, ‘bukan buat apa apa pun, kami pergi makan je.”

Seorang lelaki berkongi kisahnya yang menyukai rakan sekerja. Lebih teruk lagi, kedua-dua mereka sudah berkahwin dan lelaki ini malah sudah mempunyai 3 anak. Baca perkongsiannya di bawah ini:


Ada ke cakap isteri macam tu? Dia yang melahirkan 3 anak hang tau tak!

Walhal wanita yang disukainya itu tidaklah melayannya namun lelaki tersebut masih tergila-gilakannya. Lebih memalukan lagi, perasaan sukanya sangat mendalam sehinggakan dia terasa seperti mahu memeluk wanita berkenaan. Tak ingat Allah ke bang? Tak takut dosa ke?


Dah lah suka isteri orang, lepas tu kutuk-kutuk isteri sendiri. Apa teruk sangat perangai niiii….

Amboi ayat last dia tuuu. ‘Jangan salahkan aku aku sorang je..”

Pada pendapat admin sendiri, kedua-dua pihak ada salahnya. Suami salah kerana berlaku curang selain turut memburukkan isterinya sendiri. Isteri juga salah kerana tidak berusaha berhias untuk suami. Apa pendapat korang?
Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment