IKLAN

(Video) : Umar Seakan Nak Lepas Tangan, Yusuf Azmi PPIM Berang Dan Naik Angin



Pada 21 September 2017, sepasukan pegawai dari Persatuan Pengguna Islam Malaysia telah bersama-sama dengan mangsa skim penipuan rumah murah untuk menuntut hak pembelaan.

Pada malam semalam, Yusuf Azmi dari PPIM telah membuat live di facebook ketika sesi perbincangan bersama-sama pihak yang terlibat dalam penipuan skim penipuan rumah murah ini.

Dalam video tersebut memaparkan ketika sesi perbincangan berlangsung, Umar dilihat seakan enggan mengaku kesalahannya dalam skim penipuan ini sehingga Yusuf Azmi naik berang atas perlakuan yang ditunjukkan Umar.

Jom tengok..



Menurut netizen, sebelum ni tiada seorang pun yang berani bangkit buat macam ni hingga pihak yang sepatutnya bertanggungjawab terlepas dari sebarang tindakan undang-undang.

Memang patut pun ada seorang individu yang berintegriti seperti Yusuf Azmi untuk melindungi dan menuntut bela hak pembelaan mangsa-mangsa yang terpedaya.

Kesian makcik pakcik yang telah habis duit puluh ribu ringgit duit untuk membeli rumah sampai ada sorang tu dah meninggal dunia hingga anak dia cakap masih tak dapat juga seperti yang dijanjikan.

Sumber : Muhammad Suhail
Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment