(GAMBAR) Kusangkakan Perempuan, Rupanya Lelaki. - maitengoklah!

IKLAN

(GAMBAR) Kusangkakan Perempuan, Rupanya Lelaki.


Viral seorang gadis yang mempunyai rupa paras yang sangat cantik dan seksi telah menjadi perhatian netizen di laman sosial. Mana taknya, sekali pandang mesti ramai yang akan jatuh hati dengan kecantikan gadis yang bernama Riz Ulala ini kan? Khabarnya Riz Ulala berasal dari Kota Kinabalu Sabah.

Bukan setakat lelaki je yang terpikat, perempuan tengok pun boleh pitam tau! Haha. Tapi, kenapa pula ‘gadis’ ini viral dan menjadi sebutan ramai? Nah kami belanja beberapa keping foto Riz Ulala yang cun melecun ini. Lepas ini pasti ramai yang mahu menjadikan Riz Ulala sebagai kekasih!

Riz Ulala dari Kota Kinabalu






Tak dinafikan Riz Ulala ni memang cun melecun, tapi seksi sangatlah. Seksa mata yang melihatnya. Huhu.

Dah ada kekasih?




Rupanya seorang lelaki?




Menurut laporan sebuah laman di facebook, Riz Ulala ini merupakan seorang lelaki. Woww! Macam tak percaya je! 10 kali kami tengok pun masih tak percaya.

Masa muda remaja pun sangat cute apatah lagi apabila bertukar menjadi seorang wanita. Betul tak? Perempuan sejati pun tak mampu nak berhias macam Riz Ulala ni tau.

sumber : Your Viral Hub via kisahdunia
Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment