Doktor Pakistan yang Mencari Apartment di Facebook Secara Tidak Sengaja Membuatkan Wanita Cair Dengannya - maitengoklah!

IKLAN

Doktor Pakistan yang Mencari Apartment di Facebook Secara Tidak Sengaja Membuatkan Wanita Cair Dengannya


Seorang doktor Pakistan yang sedang mencari bilik kosong untuk disewa di New York City telah membuatkan pengguna Facebook tergila-gila dengannya selepas dia menulis sebuah iklan. ​​


Dr Rehan Munir yang berpangkalan di New York menerima lebih daripada sekadar tawaran kekosongan selepas menyiarkan iklan di group Facebook bernama ‘Gypsy Housing’, yang kebanyakan ahli-ahlinya dari kumpulan seni persembahan di New York.


“Saya Rehan dan saya ingin menyewa sebuah bilik yang dilengkapi di Upper East Side, Upper West Side atau Midtown Manhattan. Saya merancang untuk pindah sekitar 20 Julai dan tinggal sehingga 30 Ogos. Harga saya adalah kira-kira $ 800, dengan sedikit kelonggaran, “ doktor berusia 26 tahun menulis dalam postingnya.


Dia kemudian memberitahu lebih lanjut mengenai dirinya dan harapannya: “Saya profesional, mesra dan tak banyak kerenah. Secara amnya, kebersihan adalah keutamaan saya. “ “Tolong beritahu saya jika anda mempunyai apa-apa cadangan. Terima kasih! “


Munir menyertakan foto-foto dirinya di dalam posting facebook dan penampilannya yang kacak tanpa disedari telah mengundang perhatian ramai dan terus menyatakan hasrat mereka.


Oleh kerana kebanyakan komen agak berbeza dari apa yang dicarinya, sukar untuk mengetahui jika Munir mendapat telah mendapat bilik dari post ini.


Posting beliau juga menimbulkan beberapa tanggapan dari mereka yang menemui beberapa komen yang tidak wajar


Susah jugak jadi orang hensem ni.

Sumber: KaryaHati
Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment