IKLAN

Kau Nak Cari Kerja Ke Gaduh ?


SEKARANG ni bukan mudah untuk mencari kerja terutama bagi pelajar yang baru habis belajar. Sudahlah belum ada apa-apa pengalaman, jadi janganlah terlalu demand!

Tular baru-baru ini seorang penganggur yang sedang mencari kerja dikatakan biadab apabila tindakannya itu dianggap sebagai agak keterlaluan.

Individu yang tidak dikenal pasti identiti itu telah menghina bakal majikannya yang juga merupakan seorang pemilik restoran dengan kata-kata yang kurang manis pada pandangan umum.






“Saya doa kedai mak cik bankrup lepas ni..Tu la makan dia kalau dok cakap besar sangat… Padan muka!!! Agaknya kalau customer tak ramai pun, mak cik bayar segala kos pakai segala bulu makcik la kot… Patut la makcik botak habis dah…hahahaha!!!

“Lawak gila badut gemuk ni!!! Tengok la lepas ni pun pekerja mak cik akan bertukar ganti ja… Semua tak tahan sebab dapat badut gemuk yang hila dan kaki mengarah ni…hahaha…boo!!,” tulis individu tersebut.




Haaa…siapa je yang tahan dimaki, dihina dan diperlekeh sedemikian rupa? Kalau korang kat tempat majikan ni, pasti korang pun berang, betul atau tidak?

Bagaimanapun, pemilik restoran terbabit dilihat dapat bersabar dan tidak menabur kata-kata kesat. Terbaiklah kakkk…
Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment