IKLAN

Rakan Baik Afifah "KANTOIKAN" Perangai Bella?


ISU rumah tangga pelakon dan penyanyi Aliff Aziz dengan isterinya, Bella Astilla masih belum lagi tamat. Kisah ini akan tamat jika semua yang terlibat membuka mulut.

Tak habis lagi pasal ‘mulut joyah’ netizen, satu lagi cerita pula yang naik. Kali ini Allana Amir iaitu dikatakan sahabat baik kepada Afifah Nasir tampik. Allana juga merupakan seorang pelakon baru tanah air.

Tak habis lagi pasal ‘mulut joyah’ netizen, satu lagi cerita pula yang naik. Kali ini Allana Amir iaitu dikatakan sahabat baik kepada Afifah Nasir tampik. Allana juga merupakan seorang pelakon baru tanah air.







Tapi bukan ke ada gambar Bella dalam Insta story dia yang menampakkan kesan lebam di dahi dia? Takakn Bella sendiri yang campak telefon tu kena kat dahi dia sampai lebam macam tu?


Aduhhh… Pening dah ni, masa satu yang betul ni? Banyak betul versi kisah curang ni. Betul ke curang? Ke salah faham je? Ke macam mana ni???

Dah banyak kali juga kami ingatkan pada pembaca sekalian supaya jangan nak menyibuk tokok tambah campak api lagi bagi tambah panas.

Orang luar yang tak tahu apa-apa jangan buat buat tahu okay? Jaga kain anda sendiri okay? Jangan sampai kain sendiri nak tertanggal pun tak perasan. 

sumber : mynewshub
Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment