IKLAN

Kerana Hutang Keluarga Yang Melampau Seorang Gadis Cantik 20 Tahun Terpaksa Jajakan Tubuh

Maraknya laman web lucah yang menawarkan perhikmatan seks bukan lagi susah untuk menemukan gadis gadis remaja yang menjajakan diri melalui jaringan web tersebut.
Salah satunya adalah bunga watak utama dalam artikel ini,gadis berusia 20 tahun terpaksa menjadi gadis panggilan atas terhimpit kehidupan ekonomi yang melanda keluarganya

“Kerja seperti itu memudahkan saya untuk mendapat uang,saya tidak menawarkan diri,mereka yang mencari saya,saya hanya meletakkan beberapa keping gambar dan no telepon di web saya “katanya kata pemberita ketika chatting melalui media sosial.
Katanya bunga mencaburi bidang yang diberi nama gadis panggilan itu sejak ia putus dengan kekasih yang telah meragut keperawanannya beberapa tahun lalu.
Setelah putus dengan kekasih dan dorongan atas kesusahan ekonomi “saya mulai seperti ini,katanya
Menjajakan tubuh di laman maya,menurut cerita bunga bukan hal mudah,untuk itu, dia sangat berhati hati untuk memilih pelanggan yang betul betul serius dengan niatnya.
“Siapa yang mengiginkan saya harus pakai down payment dulu,selebihnya dibayar selepas perkhidmatan habis di tempat yang di janjikan,saya akan melihat gambar mereka dulu,kalau tak sesuai saya akan tolak.kata bunga.
Selain daripada itu bunga juga mengaku memiliki beberapa pelanggan tetap dari kalangan anak vip.
Bunga yang juga bekerja di rumah urut,kadang sering di tawarkan untuk memuaskan nafsu pelanggannya,apabila bayarannya sesuai ia akan mengambilnya.dengan syarat perkhidmatannya tidak dilakukan di situ.
Saat ditanya bila dia akan berhenti dari semua ini,bunga mengaku akan berhenti apabila ada lelaki yang serius mahu menerimanya tanpa memandang masa lalu sebagai hambatan hubungan mereka.
Tidak selamanya aku macam ni,aku juga berharap ada sesorang yang mahu menerima saya,saya juga ingin hidup seperti orang lain di dalam keluarga yang bahagia,tapi untuk saat ini,pekerjaan inilah satu satunya yang mampu menutupi segala hutang hutang keluarga saya,tutup bunga.

loading...
Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment