IKLAN

"RARA" JADI MANGSA "PERKHIDMATAN SEKS"???

Aduyai!!! Siapa la makhluk tuhan yang ada nafsu dengan Si Pondan ni ek? Buta Nafsu gamaknya diorang ni. Sampai tahap ada yang cari dia untuk mendapatkan perkhidmatan seks.

Tapi, sama ada betul atau tidak pendedahan yang dibuat, kita pun tak pasti. Sebab tuan punya diri pun tak nak ambik tindakan. Jadi, tak mustahil sekiranya dia sendiri yang buat kerja pandir tu.

Maklum la. Dah nama pun Si Pondan tu kuat MENIPU. Jadi, tak pelik kalau perkara itu dibuat bagi meraih 'Publisiti Murahan' dan menggambarkan KONONnya dia menjadi 'Mangsa'.



Katanya, nombor telefon Si Pondan tu telah disalah-gunakan oleh pihak yang tak bertanggungjawab dengan menyebarkan risalah bagi perkhidmatan tersebut disekitar kawasan Subang Jaya.


 PETALING JAYA: Jarang-jarang sekali nombor telefon bimbit ahli Parlimen dikelirukan dengan hotline perkhidmatan seks.

Tetapi itulah yang berlaku kepada Ahli Parlimen Pandan Rafizi Ramli apabila seorang pelanggan yang 'berminat' terhadapnya menghantar mesej melalui aplikasi WhatsApp, mengajaknya mengadakan hubungan seks.

Dipercayai bahawa nombor telefon beliau telah diletakkan pada risalah yang diedarkan di Subang Jaya. Nombor Naib Presiden PKR itu telah digunakan untuk seorang gadis bernama 'Rara'.

Risalah itu berbunyi: 'Adakah anda kesepian? Telefon/SMS/ WhatsApp?', diikuti dengan tujuh gambar wanita yang hampir tidak berpakaian bersama-sama dengan nama dan nombor telefon masing-masing.
Apa yang jelas, nampak sangat la Si Pondan tu tak de kredibiliti sehingga menyebabkan dia mudah dipermain - mainkan orang lain sampai tahap sedemikian rupa. Punya la orang tak 'respect' pada dia.

Sudah tentunya Si Pondan tu akan kata bahawa ianya adalah permainan Politik Kotor pihak yang bermusuhan dengan dia. Walhal, dia sendiri pun tak tau siapa yang buat kerja haramjadah tu.

Bila ditanya sama ada dia nak ambik tindakan terhadap apa yang dilakukan, Si Pondan tu kata dia tak berniat nak ambik tindakan sedemikian. Sebaliknya dia kata, itu sebahagian dari 'Asam Garam'.

Aik? Dah macam biasa je kena. Maknanya, itu bukan pertama kali Si Pondan tu kena. Mungkin sebelum ini pun dia pernah kena benda yang sama. Tapi dia sengaja tak nak cerita.

Nasib baik la Si Pondan tu bukan macam Si Ketua Penipu tu. Kalau dia macam Si Ketua Penipu tu, memang 'Malang' la nasib orang yang mencari 'Perkhidmatan Seks' tu. Habis 'Depan Belakang' dikerjakannya!!! Naya wo!!!
Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment