IKLAN

DITINGGALKAN SUAMI WANITA INI NEKAD JUAL ANAK-ANAK NYA



Sedih tengok gambar- gambar 4 beranak ni.
Entah apa la nasib anak2 kecil ni..
sebab sampai sekarang tak di ketahui nasib mereka.



Kisah nya bermula apabila wanita muda yang berusia 25 tahun ini di tanggalkan suami nya
tanpa wang belanja dan dan tempat untuk tinggal.
keadaan yang menyukarkan ini menyebabkan wanita ini terpaksa
membuat keputusan untuk menyerahkan anak-anak nya kepada
sesiapa sahaja yang sanggup untuk menjaga mereka.

Dia terpaksa duduk sepanjang hari di tepi jalan di sebuag stesyen
sambil anak2 nya diikat dengan kain supaya mereka tidak kemana2
dan mudah untuk dia mengawal anak-anak nya yang masih kecil.



Orang ramai yang melihat kehadiran 4 beranak ini turut membantu
dengan menymbangkan sedikit wang.
kehadiran mereka juga disedari pihak berkuasa.
awal nya polis menyangka ianya melibatkan perdagangan manusia
tapi selepas wanita ini menunjuk kan surat dan dokumen kelahiran
ketiga-tiga anak nya polis akhirnya meminta agar wanita ini supaya
pergi ke tempat perlindungan Namun dia menolak dan terus meninggalkan
tempat tersebut.Sehingga sekarang keadaan mereka belum diketahui..

Orang lelaki ni kalau benci kat bini
memang anak2 pun dia meluat ke?
Walaupun anak2 tu datang nya dari dia jugak..
tapi sifat kasih sayang tu tak menebal macam sayang
ibu pada anak-anak nya..kan??
Rasanya wanita ni pun dia beri anak2 dia pada orang sebab sayang anak2 dia dan tak sanggup
tengok aank2 dia duduk tepi jalan tanpa makanan dan tempat tinggal..

Kalau jumpa jantan macam suami dia ni mau katok buang ..
Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment